NET Információs és Regisztrációs Pontok
Együttműködő partnerekre számítunk NET Információs és regisztrációs pontok működtetésében. Az országos partner-hálózat célja az internetről érkező illetve ajánlás útján megjelenő érdeklődők fogadása, személyes tájékoztatásuk és adminisztrációs támogatásuk.
Elsősorban olyan partnerek érdeklődésére számítunk, akik rendelkeznek irodával (ingatlan-közvetítők, hitelirodák, biztosítósok, stb.), már folytatnak ügyfélszolgálati tevékenységet, így - fő profiljuk mellett - anélkül jutnak újabb bevételi forráshoz, hogy az bármilyen befektetetést igényelne, illetve többletköltséggel társulna. Partnereink havi jóváírásban számolhatnak juttatásra anélkül, hogy aktív ügyfélkeresést folytatnának, csupán, az odairányított tagok után.Feladatok:
- Érdeklődők tájékoztatása
- Egyesületi és EDC üzletpartneri regisztrációk elvégzése
- Belépési nyilatkozatok adminisztrálása (nyomtatás, szkennelés és leadás)
- Közreműködés a helyi üzletpartneri kör szélesítésében, tevékenységük támogatása
Az együttműködés során az alábbiakat biztosítjuk:
- Reklám, a partner megjelentetése honlapunkon, mint helyi képviseleti iroda, az érdeklődők odairányítása
- Támogatás az online kommunikációhoz ( pl. eger@netegyesulet.hu email és http://eger.netegyesulet.hu webcím biztosítása)
- Képzés, információs támogatás
Az együttműködő partner felé támasztott követelmények és elvárások:
- Ügyfelek fogadására alkalmas iroda helység internet kapcsolattal, nyomtatási és szkennelési lehetőség, minőségi és nyugodt körülmények a tárgyaláshoz
- Saját egyesületi tagság, érvényes NET egyesületi-kedvezmény kártya
- Folyamatos kapcsolat, információ és tapasztalatcsere felelős munkatársainkkal
Partner irodáink akár értékesítési segédanyagok (névjegyek, ajánló-kártyák, stb.), promóciós termékek forgalmazásával is bővíthetik tevékenységüket, és akár helyszínt biztosíthatnak bemutatóknak, képzéseknek, helyet adhatnak rendszeres információ- és tapasztalatcseréknek, ötletbörzéknek.
Egy ilyen hosszú távú, kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolat tehát messze túlmutathat a betérő érdeklődők tájékoztatásán és az adminisztráción, az iroda egyfajta tudásközpontként és szolgáltatóként folyamatos támogatást nyújthat a környéken élők és a közeli vállalkozások számára.